ceturtdiena, 2011. gada 13. oktobris

Rudens kā rudens

    Šai konkrētajai dienai piemīt maģiska burvība. Tik bagāta sajūtu ,pieredzes un atziņu :)
Pieredzēju kāda... tik pirms pāris dienām dzimuša puisīša pirmos iespaidus par pasauli. Iziešanu brīvā dabā, braucienu ar mašīnu, jo nogādāju mazo krustmeitas brālīti mājās no dzemdību nama :) Laimīgie vecāki un mana krustmeitiņa kā māsiņa... jo ļoti ļoti gaidija mazo puiku "bundulīti" piedzimstam :)

    Arī manā ģimenītē ir pieaugums :D Domājām domājām vārdu , bet neko labāku par Lupo tāpat neesam izdomājuši.


Te nu paldies manam brālēnam par ieteikumu, kuram pieķēros tik cieši ,ka te nu ir :) Mana trešā mašīna , bet pirmā ,kas arī dokumentos tāda skaitās :) 'Man patīk teikt ,ka iemainiju pret fixiiti :D < saprotat kā vēlaties (giggle)

Katram dzīves pavērsienam ,kurš pirmajā brīdī šķiet nejauks un atsevišķu cilvēku negodīgai rīcībai pret mani tomēr ir arī pozitīvā puse .... redz man ir jauns auto, jo darba lokācijas vieta piespiedu kārā bija jāmaina.

Ļoti skaisti pagāja mans svētku mēnesis - septembris :) Dažu tuvāko draugu lokā nosvinēju savu vārda dienu "Kūriņā" ..tiešām sirsnīgas svinības. Dzimšanas diena arī tika atzīmēta godam -  restorānā ar mīļoto vīrieti ... paldies viņam par visiem jaukajiem brīžiem ,kurus viņš man devis ..kā svētkos, tā ikdienā. Esmu laimīgākā meitene pasaulē :) Un tam visam fonā zelta rudens ;)

Īsumā par pārējo
Rudens lapas Uzvarā
Izmēģinājām kartingus
Paviesojāmies okartes skatuve koncertā
Bijām uz drifta sezonas noslēgumu biķerniekos
Redzējām Dināmo Rīga spēli arēnā
Studentu paradīzē ar jautrības netrūka
Life is Good :)



2 komentāri: